My Way Kwaliteitsgarantie
Alle voertuigen bij My Way beantwoorden aan dezelfde kwaliteitsnormen die zeer streng worden toegepast vanaf de selectie tot de levering van het voertuig. My Way is meer dan een doorsnee verdelersmerk. Het is een echt kwaliteitslabel.

Selectie

De groep van aankopers rond My Way hanteren zeer strenge kwaliteitsnormen. Zij selecteren de My Way wagens naar hun staat, herkomst, bestaan van een volledige historiek, originele papieren en een ingevuld onderhoudsboekje.

Diagnose

Bij My Way ondergaat elke wagen een grondige technische controle. Alle onderdelen worden nauwkeurig nagezien en een diagnose op visueel, electrisch, electronisch en mechanisch vlak.

Revisie

Na de diagnose geeft een automobielexpert van My Way de reparatieorders. De mechanische, elektrische en elektronische onderdelen van iedere wagen krijgen een volledige opknapbeurt. Professionele mechaniekers geven elke wagen ook een volledig onderhoud.

Schoonmaak

Zowel de binnenkant als de buitenkant en de motor van elke wagen worden professioneel en grondig gewassen

Controle

Wanneer de wagen dit proces ondergaan heeft, wordt een laatste kwaliteitscontrole uitgevoerd. Dit om te verzekeren datde wagen beantwoordt aan de My Way normen en dat de 4 stappen feilloos uitgevoerd zijn.

Opstelling

De wagens worden in tentoongesteld op de verkoopsites. U kan hun 'identiteitskaart' terugvinden op het Internet of op de interactieve kiosken.

Levering

Eens het voertuig besteld is, doet My Way de autokeuring (opgelegd door de Staat). Daarna wordt het voorbereid op de levering: plaatsing van toebehoren, lading van de batterijen, een laatste wasbeurt en een wegtest.

Na verkoop

Bij My Way krijgt u een garantie van één jaar (max. 20.000 km indien BTW plichtig) op onderdelen en werkuren. Een bijgeleverd boekje geeft u enkele belangrijke contactnummers en de te volgen procedures in alle mogelijke situaties na-verkoop.